Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie, na podstawie szczegółowego wywiadu z Klientem oraz analizy aktualnych wyroków w podobnych sprawach opracowujemy strategię działania i dochodzimy nie tylko odszkodowania, ale wszystkich możliwych roszczeń, przede wszystkim:
- zadośćuczynienia
- kosztów przejazdów
- kosztów leków (nawet, gdy Klient nie zachował paragonu/faktury)
- kosztów opieki (nawet, jeśli opiekę sprawowała rodzina nieodpłatnie), zwrotu kosztów leczenia i rehabilitacji (również tych potrzebnych w przyszłości)
- renty z tytułu zwiększonych potrzeb (np. leki, stała opieka lekarska lub rehabilitacja), lub utraty możliwości zarobkowych
Przykłady spraw, w których kancelaria dochodzi odszkodowania (zadośćuczynienie, zwrotu kosztów itp.):
- poślizgnięcie lub potknięcie
- smagnięcie biczem (Whiplash)
- błędy lekarskie (błędy medyczne)
- zadośćuczynienie za naruszenie praw pacjenta
- zadośćuczynienie za śmierć osoby bliskiej w wypadku
- renta z powodu śmierci osoby bliskiej od sprawcy wypadku lub ubezpieczyciela
- naruszenie dóbr osobistych (np. publikacja zdjęcia bez zgody),
- wypadek komunikacyjny
- uszkodzenie samochodu z powodu „dziurawych” dróg
- wypadek przy pracy (również w przypadku braku protokołu powypadkowego)
- choroba zawodowa
- zadośćuczynienie za zmarnowany urlop
- zadośćuczynienie za mobbing.
Dochodzimy odszkodowań od ubezpieczycieli (zgłoszenie szkody, odwołanie od decyzji odmownej lub zaniżonego odszkodowania) oraz w postępowaniu sądowym w przypadku odmowy wypłacenia odszkodowania lub wypłacenia odszkodowania w zaniżonej wysokości.
Honorarium w sprawach odszkodowawczych opiera się przede wszystkim na prowizji stanowiącej część uzyskanego odszkodowania.
KONTAKT